Întrebări frecvente
Întrebări generale
Dacă ai comandat un skin pentru telefonul tău vei primit în kit următoarele:
- un skin „full-body care va acoperi inclusiv marginile;
- un skin doar pentru spatele telefonului;
- un șervețel cu microfibre pentru curățarea aparatului.
Dacă ai comandat un kit pentru console de gaming vei primi în kit următoarele:
- un skin pentru consolă;
- un skin pentru un controller;
- un șervețel cu microfibre pentru curățarea aparatului.
Bineînteles.
Desigur, skinul nu afectează în niciun fel funcționarea aparatului.
Suntem mândri să-ți spunem că toate skinurile noastre sunt 100% „Made in Romania” și sunt produse de noi (cu dragoste bineînţeles) folosind numai materiale premium (3M, Oracal, etc).
În mod normal nu, dar nu te costă nimic să ne contactezi cu o cerință și poate îți vom face o surpriză.
Comenzi
Momentan acceptăm următoarele modalități de plată:
– Ramburs la livrarea comenzii;
– Plata cu carduri emise sub siglele VISA sau Mastercard.
Suntem mega rapizi în procesarea comenzilor și din acest motiv, câteodată, e prea târziu pentru a anula comanda. Totuși, ne vom da toată silința așa că folosește cat de repede posibil pagina „Contact” pentru a cere anularea comenzii.
Livrarea produselor
Comanda este predată curierului în aceeași zi dacă a fost plasată până în ora 12 sau în ziua lucrătoare imediat următoare dacă a fost plasată după ora 12.
Imediat ce comanda a fost predată curierului vei primi un email de confirmare care va conține data estimativă de livrare precum si numărul AWB pentru urmărirea comenzii la curier în timp real.
97% din comenzi sunt livrate de curier în aproximativ 24-48 de ore.
Retur
În cazul extra-mega-rar în care nu-ți place produsul nostru sau te răzgândești din orice motiv îl poți returna în maximum 30 de zile calendaristice, completând formularul de pe pagina de retur. Banii se vor returna în termen de maximum 14 zile de la primirea produsului de către noi. Dacă plata fost efectuată online, cu card bancar, restituirea se va efectua în contul respectiv.
Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (nu este folosit, nu prezintă zgârieturi, deteriorări, are ambalajul incomplet sau accesorii lipsă.
Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
În cazul în care ai primit un produs defect, nu-ți fă griji. Folosește pagina „Contact” pentru a ne trimite detalii în legătură cu produsul defect. Te rugăm să ne trimiți următoarele informații:
– Nume și prenume
– Numărul comenzii
– Descrierea defectului
Noi îți vom răspunde pentru a stabili dacă vrei să-ți trimitem un alt produs sau vrei returnarea banilor.
Ajutor
Așadar, ai primit un skin super cool și e timpul să-l aplici. Avem pregătită pentru tine o pagină cu tutoriale dedicate pentru majoritatea dispozitivelor populare de pe piață. Verifică pagina „Instrucțiuni” pentru mai multe detalii.
In cazuri mega-extra-rare
Ăsta e, cu siguranță, ultimul lucru pe care vrem să-l auzim și ne pare rău dacă nu am fost pe măsura așteptărilor. Nu ezita să folosești pagina de contact pentru a ne trimite orice sugestie sau reclamație și-ți promitem că vom face tot ce ne stă în putiință pentru a schimba situația.
Business to business
Dacă vrei sa revinzi produsele noastre sau ai o propunere de afaceri, nu ezita să ne contactezi.